♥ 88 år & 161 dagar ♥

Den här bilden hittade jag på dig, jag äger inga bilder på dig, så jag vart glad när jag hittade denna efter en sökning på www.google.com. Det kändes skönt att hitta en bild på dig, en bild så som jag vill minnas dig. 
Bilden publicerades i tidningen Allehanda 2009 när du skulle till att fylla 85 år. 
† Idag den 9/9 somnade du in i en ålder av 88 år och 161 dagar. 
Minnet av dig kommer alltid att finnas kvar. Jag vill behålla bilden utav dig så som du var innan du blev gammal och dålig. Jag kommer att sakna dig, just nu är det tungt, men jag vet att du mår bra nu, för det var trots allt det här du ville, men saknaden och sorgen kommer att finnas kvar ett tag. Men huvudsaken är att jag vet att du har det bra där du är nu och det har du ju. 
Du var en förebild för mig, en extra farfar för mig...
Sov Gott
 
http://allehanda.se/slaktvanner/personligt/1.913636-skogen-betyder-mycket-for-carl-erik?m=print7
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0