Allt känns så himla perfekt just nu

Sitter i soffan hemma hos mormor just nu, har precis ätit kålsoppa! :) Mums!
Jagar flugor gör jag också, dessa förbannade flugor, gillar dem inte alls!! Dem är äckliga & dem är överallt å ingenstans. Men jag tror att jag får död på de flesta. 
Idag är det torsdag, solen skiner ute & det är verkligen en toppen dag idag! Humöret känns på topp, livet leker & jag är glad i sinnet. 
Tänkte hoppa in i duschen snart, har så ont i magen så tänkte se om det eventuellt går över efter att fått lite vatten på kroppen som kan värma mig. 
Ja som sagt idag är det torsdag, planeringen för de närmsta dagarna eller ja i princip till dess jag ska åka hem till mamma i Sollefteå är späckad! :) Tänkte bjuda er på mina planer! 
 
 
Så ser min planering ut för den närmsta veckan! :) Rätt nice ändå! 
Ikväll ska jag som sagt ner på byn här i Arbrå & titta på en lägenhet! Det känns skönt men samtidigt spännande! 
Hoppas bara att jag får med mig mormor så hon också kan titta på den tillsammans med mig! Men det tror jag nog att hon gör! 
Tänkte bjuda er på en bild på lägenheten: 
 



Nä nu ska jag dra & duscha & tänka på något annat eftersom mina cigg är slut! 
Ni får ha det så bra! 
Puss!
PERFEKT är ordet jag just nu vill använda förresten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0