Äntligen får jag tillbringa en stund i lägenheten

Ja, idag får jag äntligen åka hem även om det kanske inte är för en lång stund, för jag redan imorgon åker jag på nya äventyr igen. 
Imorgon väntar buss och tåg upp till Norrland och Sollefteå med kompis! :) Vi ska hälsa på mamma och resten av familjen! Så nu får ni banne mig se upp ni som bor i Sollefteå!! För nu blir det livat i luckan när jag kommer hem! hehe! Men i alla fall, sitter och väntar på att mormor ska komma hem, hon är och fixar sina naglar!! 
Men när hon kommer hem så ska vi packa bilen för att åka hem mot Bollnäs, känns skönt att komma hem även om det är en för en kort stund (ett dygn) så känns det fantastiskt att få sova i sin egna säng!! 
Åh, sedan ska jag städa så att det är snyggt när bovärden ska visa min lägenhet nästa vecka! 
Den måste ju se bra ut om det kommer människor som ska kolla på den! 
Nej, nu ska jag göra något vettigt innan mormor kommer hem, hej hopp så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0