Blandade känslor

Ja idag är en dag med blandade känslor, ska man skratta eller ska man gråta? Det går nog bra. 
Ska i alla fall bli skönt att få säga hejdå en sista gång, ta en sista farväl av en älskad man som var som en "farfar" för mig. Men i ljust minne lever han kvar inom mig. 
Begravning är aldrig roligt att gå på, men jag tror och jag hoppas att det ska gå bra. 
Ångesten gnager inom mig, så är det jämt vid något sådant som detta. Ångesten finns där, men jag vet att jag överlever den att det snart är över. 
Jag får försöka uthärda alltsammans..
Bara klockan blir elva, så vet jag att det snart är över. 
Du är saknad !! 
Godnatt Carl-Erik Bosse Boström <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0