Dag 1

Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

 
1. Jag är rädd för spindlar och andra äckliga kryp
2. Jag är livrädd för att förlora dem som står mig närmast
3. Jag älskar choklad
4. Jag föddes i Lund därmed är jag med mina rötter en skånetös
5. Jag brukar prata med mig själv i spegeln (får bäst svar då)
6. Jag gråter ofta till serier och filmer som är känslomässiga, bland annat brukar storgråta mig genom filmerna Me and Marly & Haicho!! 
7. Har sett titanic för många gånger, kan den utan och innan och vet exakt när jag brukar kunna börja gråta. 
8. Jag har fobi för skogar!! Går inte in i en skog frivilligt!
9. Jag skrattar ofta så konstigt att jag brukar grymta som en gris. 
10. Jag gillar att prata i telefonen när jag är ute och går. 
 
haha , vilka intressanta saker om mig eller? :) haha! Meningslöst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0