Dag 11

 Mitt första julminne.
 
 Oj, vad svårt det här vart nu, jag har inget riktigt första julminne. Allt som har med barndommen att göra har jag mer eller mindre förträngt av olika orsaker. Så, därför blir det väldigt svårt att hitta något som ens skulle kunna vara mitt första julminne. 
Julen i sig har aldrig varit riktigt något riktig höjdpunkt. Oftast har julen inneburit skrik och tårar och tyvärr så är det nog mest det som jag har som minne från julen. Och ja...jag säger tyvärr, för på julen ska man vara glad och man ska vara samlade med släkt och familj. Men för mig är det bara en plåga att gå igenom några som helst minnen. Så därför tänker jag faktiskt inte ens skriva eller ens försöka komma på något julminne. 
Det hoppas jag att ni förstår. 
Puss från mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0