Dag 12

När och varför började du blogga?
 
Oj, jag började nog blogga för kanske 6-7 om det inte är ännu längre. Har faktiskt tappat räkningen, har haft en hel del bloggar under årens lopp! De flesta har haft samma syfte, de har en sak gemensamt, dem har handlat mest om mitt mående & min väg tillbaka till ett bra liv som är värdigt! 
Att blogga för mig är att uttrycka tankar & funderingar, eftersom skriva är ett bra sätt för mig att få ut det som jag inte kan få ut genom tal. Det är ett otroligt bra sätt att kunna bearbeta saker & ting. 
Men idag däremot handlar oftast mina bloggar om livet i största allmänhet, vänner, familj, djuren runt omkring mig. 
Ibland kan det hända att jag tipsar om något, eller lägger in en tävling eller så. 
Länkbyte kan också förekomma. 
Men blogga för mig är en del av min läkeprocess, kan man säga så? 
Det är ett rum som man kan få uttrycka sig fritt på, eller ja så fritt man bara kan utan att trampa folk på tårna, det gäller att tänka sig för innan man skriver, så att man inte skriver något felaktigt som kan göra att folk blir arga! 
Man ska heller inte lämna ut alltför mycket personligt, lägga upp lagom doser med bilder på sig själv. :) Det är då min åsikt. Men som sagt jag började blogga för att jag tyckte det verkade som en bra grej & ja jag är fast i det där med bloggandet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0