Dag 15

 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.
 
- A drop in the ocean, den betyder jätte mycket för mig. Det är en fin låt & spelas flitigt när jag vill "försvinna" bort för en stund. 
- Från och med Du, också detta är en bra låt, men om den betyder något vet jag inte. Förutom att den tar mig tillbaka till filmen "Hur många lingon finns det i världen" . 
- I wont cry, är en låt som jag spelar när jag är ledsen, arg eller besviken, dem gånger jag inte vill gråta men när tårararna kommer i alla fall. För jag är en person som vill visa mig stark! 
- Jag tänker be för Sverige, en stark låt som har mycket bra text om hur samhället fungerar. Den betyder oerhört mycket för mig! 
- Min barndoms bästa vän, är en skön "dansbandslåt" vet ej om det är en sådan låt. Men i alla fall, denna låt brukar jag kunna minnas tillbaka till en tid som jag älskade. När han var frisk & kry, när han kunde stå på benen. Men som nu inte längre finns. Han har det bra där han är nu, men minnena finns där & dem finns kvar. 
- Vart jag än går, en förbannat skön låt! Betyder inge särskilt för mig men den är förbannat bra!! :)
- You learn, upp med volymen på högsta & försvinn bort!! :) 
- Jag reser mig igen, älskar låten, medan andra hatar den! Men den är oerhört bra! Ja jag reser mig igen!! <3
- Jag är född i en liten by, den är fin! Påminner lite om hur det är att komma ifrån Sollefteå :)
- Snälla, Snälla, Snälla, är en förbannat bra låt! Älskar Carolina hon har en underbar röst. Också en liten sån där låt som vissa älskar medan andra hatar den! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0