Dag 2

Betydelsen av ditt bloggnamn.
 
Mitt bloggnamn? Ehm, du mena Peeettsson? (:
Jo, mitt bloggnamn har en viss betydelse. hur mycket jag än skulle vilja ta något annat så går det bara inte, för mitt namn hänger ihop men en fyrbent vän till mig som inte finns i livet längre. 
Det var nämligen jag (Peettsson) & Findus. det var vi mot världen! Men så blev det inte...men i alla därav kommer mitt bloggnamn! 
Men sedan heter ju min blogg Just a human - Linda<3 & det har ju också en viss betydelse, jag är bara människa & jag är bara Linda, jag kan inte göra stordåd & inte heller mirakel, men jag kan gör det lilla för någon ! (:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0