Dagarna bara rusar förbi!

Måndag! Ja det är måndag idag, dagarna går oerhört fort, det känns som om det bara kommer säga pang poff så är det söndag och det innebär hemresa till Bollnäs igen. 
Fy bubblan, ser egentligen inte framemot att åka hem då jag vet vad jag har framför mig! 
Packa och städ ligger först på listan! :o
Men aja, det blir nog bra när det är färdigt!?! Eller vad tror ni?
Ja som ni förstår är jag inte hemma i Hälsingland, nej jag befinner mig i Västernorrland, Ångermanland hemma i Sollefteå! :) Ja jag säger att det är hemma för Sollefteå kommer alltid vara hemma för mig även om jag rotat mig ganska bra i Hälsingland också! 
Idag har jag bara varit hemma och myst med kompis, man kan inte göra så mycket mer när man har uvi!! :( tråkigt, men jag dricker mycket tranbärs jouice! Det brukar fungerara att dricka sånt. 
Har även hunnit med att hälsa på hos farmor, hon klippte mig idag! Vart fakiskt super nöjd! :) 
Nä, nu ska jag kolla klart på "här är ditt liv" :) för att sedan titta på "Underbart är kort" sedan är det natti natti som gäller! 
 
Bjuder på en bild! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0