Hel dag i kyrkans tecken

Yes! Idag står faktiskt en hel dag i kyrkans tecken! Först & främst ska jag "jobba" eller ja snarare hjälpa till i kyrkan här i Arbrå idag. Det känns faktiskt kul, en spark i röven ska jag ha för att jag vågade ta modet till mig och fråga om dem ville ha hjälp med något! Fantastiskt kul ska det bli att få komma tillbaka till en kyrka man faktiskt vågar vara i & som man vill vara i. 
Men i alla fall, ska vara där 13:00 idag, då ska jag först och främst sätta upp en tipsrunda innan det är dags för att hjälpa till inne i sockenstugan med fiskdamm & fikat
Det blir nog roligt, dessutom väldigt roligt att få träffa alla inom Arbrå kyrka igen! 
Kommer att befinna mig i kyrkan mellan 13-16 ca. 
Sedan är det bara hem & fixa sig för nästa kyrka :) 
17:30 åker jag till Bollnäs för att åka på församlings möte i Pingstkyrkan!
Ska bli upptagen som medlem ikväll! Kul men nervöst! 
Fast å andra sidan blir det bra! 
Så idag blir det till att vara i kyrkans tecken heeeeeela dagen! Skoj!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0