Nu flyttar jag från stan & jag är jäkligt nervös!

En gång i tiden tog Hälsingland mitt hjärta med storm, och det är jag otroligt glad över! 
För Hälsingland har fina skogar, underbar natur, underbara människor (både goda & onda)
Jag ångrar inte en sekund att jag valde att bli Hälsingetös! 
Men nu tänker jag flytta ifrån stan och flytta tillbaka till där allt startade. 
Jag flyttar tillbaka till Arbrå så jag kommer närmare min mormor!
Just nu känns allt så himla perfekt, jag är så otroligt glad men samtidigt förbaskat nervös!
Ja..jag är äckligt nervös för att kolla på en lägenhet!
Men jag hoppas att det blir bra, men det tror jag nog, för vet ni...
JAG TÄNKER FLYTTA IFRÅN STAN! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0