Redan fredag, dagarna går för fort!

 
Shit, det är redan fredag! Fy bubblan! 
Snart har min resa nått sitt slut, det känns - jobbigt, men samtidigt skönt att få komma hem till Bollnäs & Hälsingland igen. Har ju en hel del att göra när jag kommer hem igen, ska rensas, städas & packas! 
Ja, jag antar att det är sånt som man måste göra. 
Om en månad flyttar jag - jag längtar som bara den, ser verkligen framemot att få flytta in i min nya lya som har allt jag vill ha utom tvättmaskin i lägenheten. Ja, jag antar att jag måste börja om frått nytt när det gäller tvättstugor. 
Jag som verkligen hatar tvättstugor. får ju för sjutton gubbar panik!! :o
Men äh, det går säkert bra får jag hoppas på! 
Ja, men i alla fall, idag är det fredag & vet ni; jag tänker njuta av denna fredagen! 
Ikväll ska jag på G.U.D i kyrkan & våldgästa dem (tror jag i alla fall), ska hälsa på Jenny under dagen någon gång, ta en promenad med lillebror & ikväll tänker jag ha fredagsmys i min ensamhet nere i stugan! :)
Och imorgon är det lördag, då funderar jag på att dra ner på stan en sväng för att se mig om, man kan ju inte åka hem utan att varit på stan! Hihi! 
Och sedan är söndag....då åker man hem, sätter mig på tåget 11:40 för att åka mot Sundsvall, där blir det tågbyte & det är ett tåg som ska ta mig till Söderhamn där sista bytet sker - buss mot BOLLNÄS! <3
Men i det stora hela har jag haft en kanonvecka hemma hos mamma & resten av familjen! 
Men det dröjer inte länge innan jag är tillbaka. åker upp två dagar före julafton tror jag att det blir, sedan åker jag hem igen den 2 eller 3 januari! Med andra ord, jag ska fira jul & nyår med min älskade underbara familj! 
Tjoho! 
Nä, nu rundar jag av, ha det bra! Puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0