Stegräknaren har fått kommit fram och torkats av från allt damm

Så då har man precis tagit på sig stegräknaren! :) ser framemot att använda den idag! Det var vääääääldigt länge sedan jag använde denna, ja det måste vara över ett år sedan, jag minns det som igår. Jag fick en sådan på det boende jag bodde på, vi hade tävlingar varje dag jag och personalen där. Och det var på så sätt som min glädje och mitt intresse för promenader, korta och långa växte fram! Sedan dess går jag i princip vart jag än ska någonstans, spelar ingen roll vad det är för väder men ut ska jag! 
Men det är desto roligare att gå när man har en hund att promenera med - och vilken tur att jag har världens bästa, snällaste och underbaraste hund!! Så ja, i 12 timmar ska jag ha min stegräknare på mig! :) Resultatet kommer upp ikväll efter 21:00!!! 
 
 
 
Så idag tänker jag vara ute så mycket som möjligt!! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0